Menu

pondelok 25. októbra 2010

Cookie Crisp ♥
No jo, tak pre toto ráno a v škole žijem :D Ráno na raňajky a keď mám chuť tak aj keď prídem zo školy :D Akurát papám :) Viete čo, vôbec mi nevadí, že priberiem :D Ako možno malililinko áno, ale mám pocit, že to všetko vybehám na telesnej, kde nás učiteľka tak strašne týra, že sme všetky celé mokré :( Chodíme aj do fitka, som vždy vonku a vždy prejdeme celé mesto :D Nie som spokojná so svojimi bokmi, stehnami...ale keď sa na nich tak pozerám, už vyzerajú lepšie :P :DDD A taktiež ma trápia...no nie že trápia, mám ich rada...no sú to moje prsia :D A jedine, vadia mi pri behaní a tak, inak som rada že ich mám také ako mám :) Všimli ste si že sme sa od Cookie Crisp presunuli od chudnutia až k prsiam? :DDDD Dobre k veci :D


Kvalita síce na chacharu ale ide o podstatu že :) No odolali by ste? :D Ja teda nie :D A možno si budete myslieť že som debil keď vám poviem že toto mám v kuse na raňajky a občas aj po škole...už asi cca 3-4 mesiace :DDDDD



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára